förvirringstillstånd som leder till rakat ben

Ynk. Jag gjorde värsta klantiga grejen när jag stod i duschen nyss. Har sparat ut mina benhår i en evighet nu för att jag ska få till en tillfredsställande och effektiv vaxning. De senaste dagarna har jag tänkt att jag verkligen måste ta tag i den här vaxningsprocessen nu eftersom det börjar se lite läskigt ut med pälsig matta på benen. Men VAD gör jag då när jag duschar helt utan att tänka? Jo, börjar raka mitt ena ben! Vad kom det ifrån liksom? Jag har ju inte gjort det på så länge att jag borde ha glömt bort hur man gör. Jag tyckte nästan att min klantighet var i klass med Ias "klippa-sönder-det-nya-bankkortet-istället-för-det-gamla". Nu har jag ett rakat vänsterben och ett hårigt högerben, tänkte att jag skulle göra något slags experiment av det hela...typ utvärdera vaxning vs rakning.

Hmm. En snabbuppdatering om allt annat:  Det är fortfarande skittrist väder, det vill säga regn regn regn. Igår var jag på trevlig Lucinda Williams-konsert med pappa. Och nu ska jag se på Bonde söker fru. Aftonbladet har lovat nakenchock och jag är inte den som är den...

mkt tankspridd Helga

Lucinda Williams - Unsuffer me
denna låt är grymt bra!

Kommentarer
Postat av: kollega

illa. det verkar som min klantighet smittar av sig på min omgivning..

Postat av: jenny

He he he he....

2007-11-01 @ 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback