jag måste va sjuuuuk, sjuk, sjuk, sjuk..

idag är en snorig dag. jag blev hemskickad från jobbet innan lunch. tänkte först vara hemma på morgonen men sen kom jag på det viktiga mötet vi hade med alla avdelningschefer på förmiddagen och i ett ryck av arbetsmoral tvingade jag iväg mig. tillförde dock inget mer än att nicka i medhåll åt mer eller mindre väl valda saker. den mesta energin gick åt att försöka snörvla lite diskret.. (svårt).

nu har jag tagit mig till uppsala och sitter i brorsans soffa med datorn i knäet. det är väldigt trevligt med en dator man kan ha i knäet utan att få krossskador. nästan som ett husdjur är den.

nä. jag har för mkt snor i hjärnan för att kunna komma på ngt vettigare än detta att skriva så här sätter jag p. ska gå och inspektera innehållet i brorsans kylskåp istället..

puss på er och trevlig helg!

låt: the drifters - under the boardwalk
jag har börjat leva i det förgångna musikmässigt.. det är trevligt, men jag kommer att vara helt lost på dansgolvet och inte känna igen en enda låt när jag är ute och skuttar i framtiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback