tillbaka i uppsala igen..

Är tillbaka i gamla vanliga Uppsala efter en minisemester på fina Åland. Det har varit en mycket angenäm resa och Josefin var en alldeles utmärkt värdinna som stod för picknick, god mat, sevärdhetsguidning, sängplats med mera med mera. Dock uteblev arken-besöket, det berodde på en helt oväntat lång kö som uppenbarade sig när vi kom ut från indigo där vi lyssnat på nån utländsk (=svensk) indiekille som hette typ Thomas xxx Johnsson. Men jag överlevde ändå eftersom jag var sjukt trött. Sen gick vi på världens bästa efterfest (vatten, nötter, soffa och en skön matta som man kunde halvsova på) innan vi tog oss hem.

Efter som Ia och Cecilia fotograferade precis hela tiden (lite smått irriterande ibland, men väldigt trevligt med en komplett resa i bildform) så kommer troligen en hel del bilder dyka upp...nu ska jag fixa nåt att äta innan jag cyklar till skolan som numera är belägen mycket närmare mig, i Engelska Parken.

Adios

Helga

Marit Bergman - Keanu eyes
jättefin låt jag inte lyssnat på på år och dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback