hudiksvall ink?

idag såg jag mitt livs första avsnitt av LA ink, och nu har jag gått och blivit sugen på en liten tatuering. med betoning på liten.
har målat en sol på handleden med vattenfast tusch för att kolla hur det känns. so far, so good f.ö
idag har jag dock beställt en röd machestersoffa och två bokhyllor i ekfanér från IKEA, så någon tatuering de närmsta månaderna känns väl inte direkt aktuellt. huga vad mycket slantar möbler kostar. yyyyl!

men fint blir det. för det har jag bestämt!

nu ska jag gå och se om det går att locktånga mitt hår.. förmodligen inte. mitt hår är extremt o-lockvänligt!

till verket ändå!

ia

låt: john cale - paris 1919
den lyssnade jag på idag medan jag sorterade mina skolpapper.. det gjorde jobbet ngt enklare faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback