tillbaka på ruta ett

Men bra gjort, först städar jag hela "lägenheten", och således även köket, grundligt. Sen stökar jag ner hela köket och hallgolvet med mjöl och världens kletigaste smet i ett försök att baka några slags biscotti. Hoppas det blir goda, annars känns det verkligen inte värt det att stå och städa igen. Morr.


hoppas de blir såhär fina när det är klara..och jag ska doppa dem i choklad också, mums..

När jag gick på gymnasiet hade vi rätt roliga skrivuppgifter i svenskan, en gång skulle vi skriva fem olika varianter av Sjösala Vals (Rönnerdahl-låten..). Det var sjukt kul har jag för mig och det
här är ungefär samma sak fast med Ekorrn satt i granen och i många fler versioner (och ännu fler...).

Nu ska jag återgå till bakande/tvättande och eventuellt benrakande.

Det känns som helg idag, fast det är bara torsdag. Inte mig emot...det får gärna bli helg nu på en gång. Men nu tycker jag åtminstone att Ia kan avge ett litet blogg-pip om hur det är att vara norrlänning och sjuk gymnast i Hudiksvall...

Helga

Olle Ljungström - En förgiftad man
jag lyssnar på Olles nya skiva "Sju", med alltid lika fascinerande knäpproliga låttexter...

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller fullständigt med om att en uppdatering från din bloggkollega borde vara på sin plats. Har hon gått och blivit en dryg norrlänning som vägrar uppdatera? ;)

Postat av: Helga

Hon kanske är rädd att hennes nya bonniga dialekt ska avslöjas även i skriftspråk...

2009-03-06 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback