the end?

Igår skrev jag mastodonttentan i neuropsykkursen som jag var obegåvad nog att välja att läsa som valbar kurs (i stället för någon mysig liten kurs där man sitter och fikar, går på studiebesök och har trevliga seminarier). Det känns nästan ironiskt att den sista tentan man skriver är den allra svåraste och den enda där jag faktiskt är mycket tveksam till om jag klarat den. Buktalare, parietallober och multisensorisk integrering...what? Jaja, oavsett om jag fixat godkänt eller ej så är det över för denna gång och jag tycker nog att jag har all rätt att fira psykologexamen ordentligt på lördag! (examensbevis får väl helt enkelt bli ett senare problem...liksom jobb...hrrm)

Nu lyssnar jag på peppig musik på hög hög volym, viker all tvätt som hängt framme hur länge som helst och kikar runt på mycket trevlig
sida bloggkollega tipsade om. Sen ska jag ta en tur till biblioteket och lämna tillbaka och låna böcker och ringa några samtal. Freedom! (eller rättare sagt ångest över att kalendern är helt blank...)

Helga

Dums - Submarine
idag är det bara tillåtet att lyssna på glad musik

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

nej, freedom! en blank kalender låter som en lyx. iaf ett tag.. passa nu på att vila upp dig inför festi på lördag!

2010-01-19 @ 17:32:10
Postat av: cecilia

GRATTIS!!! psyklologexamen!!! du är så jävla bra helga!!

2010-01-19 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback