I'm so hot

Har suttit vid datorn och pratat pa msn lange nu. Sa skont att fa skriva pa svenska till braiga vanner. Borde ata nagot, blev ingen middag. Var pa bio efter skolan, sag Pirates of the Caribbean II, blev helt besviken pa det ynka slutet!

Nu har jag varit har i en vecka, tre aterstar. Helgen var helt okej. En helt cool nattklubb pa lordagen + utforskande av city centre, lite windowshopping och fotbollsfinalen+ pizza igar. Funderar pa om jag ska aka till London nu i helgen som kommer eller nasta helg. Nasta helg kanske...jag vet att jag ar dum i huvudet som aker sjalv men jag hade ingen lust att vallas runt i en gigantisk grupp som det hade blivit pa "skolutflykten" i lordags. Jag vill shoppa! I morgon ska jag nog kopa de roda skorna jag sag i lordags. Saa sota!

Jag tror verkligen jag skulle vara tvungen att tvangsforflytta mig till ett engelsksprakigt land for att lara mig prata. Hatar namligen att saga fel grejer, och fel blir det sa fort jag oppnar munnen sa darfor ar det bast att vara tyst. Helt logiskt. Hehe. Jag tycker inte om att gora bort mig. Aven fast det ar ratt kul i efterhand. Den sota engelsmannen pa puben Sally o jag at pa i fredags skrattade at mig hela tiden, forst nar jag bestallde ol (why? jag kan inte direkt ha uttalat one beer helt fel) och sen nar han fragade "was it okay?" nar han hamtade de tomma tallrikarna och jag direkt svarade "yes, it was okay" helt oartigt for att sedan minuten efter komma pa att jag borde sagt "it was good" eller nat. Fast det var faktiskt inte battre an okej, sa jag ljog inte. Och vad sager man egentligen nar man provat klader och expediten nar man kommer ut ur provrummet fragar "was it any good?". Ehh..tror inte hon vantade sig ett enkelt "No" till svar. Men ska jag behova forklara exakt varfor jag inte tanker kopa klanningarna jag provat? Det maste ju finnas nagot slags korrekt satt att svara, och jag forsokte lyssna inifran provrummet men kunde inte hora vad de andra som var fore mig sa. Men roligast var anda det en fransk tjej berattade. Nar hon forsta dagen i Bristol gatt runt i den trettiogradiga varmen och hoggljutt stonat  "I'm so hot. I'm so damn hot!".


85060-40 nyinköpta skor (mkt proffsig studiomiljö, fotat på fluffigt täcke...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk själv! den bästan shoppingen (och dom sämsta borttappningarna iofs..) göres på egen hand. annars blir du tvingad att kolla på kulturella sevärdheter all day long. finns massa kläder oshoppade där ute!

2006-07-11 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback