loo bar

Nu har jag bokat bussbiljett till London plus inkvartering pa mkt billigt hostel. Det blir nog bra. Kunde dock inte skriva ut confirmation-dokumentet, helt ynka. Hoppas det funkar anda. Jag har knappt nagra pengar kvar,har gjort av med hur mkt som helst. Nasta vecka ska jag snala. Fast jag ska nog aka till Bath pa fredagen. Suck. Jag blir ruinerad. Borde inte ga till Roo Bar i kvall (fast eftersom man bara dricker en ol blir det inte sa dyrt..). Eller, som asiaterna sager, Loo Bar(l). Det ar sa roligt for de pratar mkt mkt battre engelska an vad jag gor men kan verkligen inte hora skillnad pa r och l, det blir ratt ungefar varannan gang. Markligt. Ser fram emot min Rondon-tripp.

Igar bjod Sally mig pa koreansk middag. Det var sjukt gott, det godaste jag atit sen jag lamnade sverige tror jag. Sen kollade vi Match Point, en san riktigt bra men skum film. Val hemma raggade jag upp den billiga katten igen. Hon/Han/Den/Det bet mig i axeln. Det gjorde typ ont, men jag ar saker pa att det var en karleksfull gest.

Det ar 33 grader! Sjukt varmt. Jag saknar en strand eller en pool eller vad som helst att svalka sig i. Har suttit under ett trad och last bok pa eftermiddagarna, mysigt. Hade velat vara ledig pa dagarna och ligga pa en strand. Hoppas att det fortsatter vara varmt, kanske inte over 30 grader dock...och sen nar jag kommer hem till Sverige sa ska det vara fint dar med sa jag kan sola och bli lite snyggt brun till skolstarten.

Men nu ska jag ta en dusch och fixa nagat att ata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback