world of warcraft!

datanörd :/

oj oj. hur gick detta till? på något underligt vänster har jag förvandlats till en datanörd.. det är brorsans dataspel world of warcraft som är boven i dramat.
först hängde jag över hans axel och kollade när han spelade och då fick jag för mig att göra en egen gubbe (mest för nöjet att bestämma utseende och sånt. fanns massa grejs att välja på.. jag satsade på ett magikertroll med flashig frisyr) men sen när jag provspelade upptäckte jag att det ju var riktigt kul. springa runt och fixa olika quests var tydligen min grej.
..sen om jag sen är bra på det är en annan historia men vem bryr sig om sånt så länge man har en snitsig spelfigur att köra med..? har iaf kommit upp till level 7 nu efter några timmars asocialt ugglande framför datorn!

nä, nu kan jag inte skriva mer. "practical prey" och "thwarting kolkar aggression" nästa!

jö jö! /ia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback