ap-dyra men fiiiina kläder..

jag har varit inne på net a porter.com och dregglat över fina kläder jag aldrig i mitt lilla liv kommer ha råd med.
det är ju löjligt vilka dyra priser det är på grejerna.. men man kan ju fantisera sig lite.


sådana riktigt söta klänningar! från vänster pucci, marc jacobs och anna sui.


koftor att fluffa runt i under vintern. från vänster diane von furstenberg och cacharel


accessoarer är viktigt. från vänster fin paddington från chloé och ett par gåvänliga anna sui-stövlar.

nu blev jag bitter över min fattigdom. fast jag ska ju till london snart. då kommer jag hitta JÄTTE-mycket fint har jag bestämt..och därmed bipp!

ia

låt: the kinks - dedicated follower of fashion
det är jag inte.. för jobbigt i längden. men låten är så riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Helga

jag mår spykiskt dåligt av att se alla dessa fina kläder! Nu känns det som om jag bara måste ha en söt klänning tills i morgon. Gah. Men vi ska ju till London snart, då ska det shoppas. För pengar jag inte har. Men wtf, man är inte där så ofta!

2006-11-02 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback