ge mig nåt som känns

Nu har jag varit och handlat på Willys för typ 700 bland alla barnfamiljer och pensionärer som också var uppe "tidigt" en lördagmorgon. Hur skönt som helst. Helt strategiskt och världsvant packade jag ner allt i två papperskassar på styret och en plaskasse i cykelkorg. Dock var det en väldigt oroväckande spricka i den ena papperskassen och jag var hela vägen hem orolig för att den skulle gå sönder. När jag parkerer cykeln utanför huset spricker kassen och allt ramlar ut. Tur i oturen i alla fall. När jag precis börjat handla ringer de från mitt s.k extrajobb och undrar om jag kan komma dit. Jag kanske är dum som inte kastar mig på bussen på en gång för att åka dit för några timmar. Men det kändes bara helt fel just då. Ja, jag är arbetsskygg.

Nu ska jag snart ta tag i projekt storstädning. Åtminstone mitt rum ska bli skinande rent. Men jag kan inte dammsuga förrän Camilla vaknat. Det känns som om alla var ute igår. Utom jag. Snyft. Jag idoltittade (sådär), läste sonic, msn:ade och la mig tidigt för att väckas av ett sms som handlade om bj (som jag inte ens gillar!). Alltså var jag helt sugen på att dansa när jag somnade om.

Jag nyser väldigt ofta fyra gånger på rad nuförtiden. For your information.

/Helga

Kent - Rosor och palmblad
igår kväll lyssnade jag på Kent, "du och jag döden". Det var riktigt länge sen, men det är en sjukt bra skiva.

Kommentarer
Postat av: ia

men det var ju sådan riktigt viktig information jag kom med..

2006-11-25 @ 17:13:07
Postat av: H

very viktig samurajinfo

2006-11-26 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback