koffein, nikotin och skogsmulle.

idag har jag varit hos statistik-josefin och druckit te. och kaffe. och c-vitamin. två jättekoppar indonesiskt te som tydligen skulle ha lite extra rolig effekt utöver koffeinet. kände inte av ngt sådant. blev bara väldigt kissnödig. sen blev det en stor kopp kaffe. och som efterätt ett jätteglas c-vitaminbubbel. jag sprang således på toa tre gånger under en timme ungefär.
sen fick jag en cigarett för att få i mig lite nikotin bland allt koffein samt för att stimulera ADH. det funkade inte. och nu får jag säkert KOL också. det är inte bra att röka. och man luktar blä om tassarna efteråt. tur att jag inte sysslar med sånt i vanliga fall.


tea is my cup of tea.

på hemvägen införskaffade jag en styck brun hårtoning. min frisör uttryckte sig finkänsligt om att jag hade mycket metaller i håret. hon menade att det var grönskiftande. när två oberoende personer nu sagt det, en patient och en frisör, inser jag situationens allvar och agerar.
tänker inte gå runt och se ut som plupp! hmm.. tror iofs att plupp har blått hår. men skogsmulle då!


är det ia eller är det skogsmulle? no one really can tell..

..men snart är det över!

ia

låt: hello saferide - ipod x-mas
annika norlin is back.

Kommentarer
Postat av: Helga

blä för cigaretter, inte bra på nåt sätt. Jag har fortfarande kvar brännmärket på armen efter besöket på koko - det är så riktigt skönt med rökförbud!

2006-11-26 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback