snart somnar jag

Jag är såå sjukt trött. Varför föreläsningar från nio till tre dagen efter alkoholrik fest? Sista fem minuterna gjorde vi nån flummig övning där man skulle gå in i sig själv och tänka på döden. Till slut höll jag på att somna och började tänka på vad jag skulle blogga om för att hålla mig vaken. Sen var det riktigt jobbigt att cykla hem. Puh. Min säng ser väldigt inbjudande ut. Nu har jag drabbats av lätt demens och glömt bort vad jag planerade att jag skulle skriva, en effekt av alldeles för lite sömn skulle jag tro. 

Vad ska då skrivas om psykologernas filmgala? Det var helt sjukt kul att alla tagit temat på allvar och kom utklädda, sådär riktigt seriöst utklädda (preklin-tendens). Mycket trevlig tillställning på det hela taget med sån riktigt god underhållning och underbara snapsvisor med psykologtema. Familjen Flintstones, Jack Sparrow, Fran Fine, Charlies angels, Rambo, Taxi driver-snubben, Modesty Blaise, Fantomen på Operan, Spice Girls,  Peter Pan, Edward Scissorhands, Karlsson på taket, samt ett stort antal Clockwork Orange-Alex (kanske var tur att jag inte satsade på det med andra ord, det blev Ronja i stället och jag hittade till och med en rumpnisse) med flera var där och det dröjde nästan hela middagen innan jag insåg att jag satt bredvid Johnny Cash. Skippade efterfesten (kanske borde skyllt på efterfestfobin) och cyklade hem när de plötsligt stängde Upplands, fick faktiskt sova hela fem timmar men det känns inte riktigt tillräckligt. Har överlevt dagen med hjälp av cola, god lunch och underbar banankaka på Norrlands samt en mycket bra föreläsare på förmiddagen (på eftermiddagen blev det filosofiska grejer som jag inte orkar med i vanliga fall heller).

Snart är det helg igen.
Sova sova sova, säng säng säng

 Jack Sparrow och Drottning Cecilia

 Robot och The Nanny



/Helga

Eels - I need some sleep

Kommentarer
Postat av: ia

en sådan riktigt god fest! vad alla hadebra fantasi. å att du hittade en rumpig nisse. amazing grace!

2006-10-04 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback