bloggblackout

Jag hade så mycket jag tänkte skriva, och nu så blev det alldeles tomt. Det är svårt när man har tänkt i en massa småinlägg i flera dagar och sen ska sätta sig och få ner allt. Hmm. Inte för att jag hade något viktigt att blogga om egentligen. Har haft en mycket trevlig helg i alla fall. Tentafest i fredags; utgång på hiphopig klubb på ÖG, segt köande till BJ och minimål på Max. Stockholmsbesök i lördags;  god middag i Emmas fina lägenhet, sunkigt mysigt söderhak (med nästintill nationsbillig öl och två killar från Peru som skulle rösta på FI!), Debaser medis med svettigt dansgolv och slagsmålsklubb på scen. 

Och på tåget till Jakobsberg i lördags såg jag världens sötaste tant. Hon satt och log åt de jobbiga ungarna med cyklar och skinheadparet som satt och sov mittemot henne. Dessutom hade hon finaste Josef Frank-väskan som jag satt och beundrade. Bestämde mig för att säga till henne att hon hade en snygg väska om vi skulle av på samma station, men hon gick av vid stationen före och jag orkade inte krångla mig fram. Men sen satt jag och log resten av vägen. Jag vill också bli en sån där fin glädjespridartant när jag blir gammal.

Nej, nu ska jag iväg på bio såhär en söndagkväll i stället för att bänka mig framför valvaka.

/H

Muse - Unintended

Kommentarer
Postat av: ia

valvakor är boooring. fast för de very politiska personerna så måste det vara oliiidligt spännande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback