"tack för att jag fick förföra dig.."

dag två på smärtrehab är avklarad.
idag hade jag en spykolog-dag. fick följa smärtteamets spykolog typ överallt. både på lektion och när han bedömde en patient som ev skulle vara i behov av att delta i smärthanteringsprogrammet.
mycket intressant var det. ska få följa med denna patient både till arbetsterapeuten och till sjukgymnasten i morgon och se deras resp bedömningar. helt kul! men stackarn kommer välkänna sig helt stalkad av mig.. var hon än hamnar så sitter jag på en pall och stirrar.

jag ställde givetvis massa halvkorkade frågor till spykologen. det gäller att passa på. han borde vara van vid det mesta vad gällande konstiga beteenden..
dessutom lyckades jag mumla till det när jag skulle gå därifrån på eftermiddagen. jag sa "tack för att jag fick förfölja dig idag" men det lär precis som "tack för att jag fick förföra dig idag.." väldigt pinsamt. men som sagt. han bör vara van vid det mesta..

nu ska jag traska ner till min  källare och slänga mig på sängen. eller iaf försiktigt och graciöst lägga mig ner. madrassen har en tendens att glida av sängen om man rör sig. varje natt är en kamp för överlevnad..

au revoir!

/ia

låt: svensk pop - lyckopiller








Kommentarer
Postat av: H

erkänn att du har en hemlig dröm om att förföra en spykolog,..? nånting måste ju en freudiansk felbetoning betyda..

Postat av: ia

nej. där blir det nej. där blir det bestämt nej. har fått nog av manliga spykologer.. :/ de är säkert smyglabila hela bunten.

2006-09-27 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback