sovmorgon med mig själv, och lite bilder.

Det är fredag och en sån där dag då jag inte har mycket planerat vilket känns hur skönt som helst. Har haft en trevlig och välbehövlig (tydligen..hmm, trots att jag somnade om igår och sov till elva typ) sovmorgon, utan vare sig katt eller pojkvän. Lite tråkigt, men nu har jag i alla fall haft DN som sällskap. Funderar på att lägga mig i sängen igen och läsa vidare i Gangsters, jag har ju ändå inget jag måste göra.

Ias dator verkar ha begått självmord, eller åtminstone hamnat i koma. Jag vill ha barcabilder! Men får väl nöja mig med utbudet som finns på ansiktsboken så länge. Till exempel:

Sephora är en underbar affär, vi funderade på att flytta in (varför finns inte sephora i sverige??). Fint färgkoordinerat och saker som luktar himmelskt. Tyvärr kan man inte köpa allt, jag nöjde mig med lite jordgubbe, smultron, grapefrukt (hmm, luktar gin och tonic!), brylépudding och mandarin samt några sminkiga pennor.


Vår humor var som vanligt på en rätt låg nivå. Vi tyckte till exempel att tjocktarmstorget där de serverade tjocktarmsöl var sjukt roligt. Att en timme heter 1 hora på spanska skrattade vi också åt typ varje gång trots att det inte direkt var något nytt...


Nu är det snart terminsstart igen. Först en uppvärmingskurs och sen praktik, det är då det avslöjas att man inte kan någonting alls och man får panik och blir utslängd från programmet. Hoppas inte. Men lite läskigt är det, och samtidigt kul.


Nu ska jag krypa ner i sängen igen en stund och sen fixa något att äta innan jag ska ta Stockholmståget för att se mkt braiga Anna Ternheim på Gröna Lund i kväll. Trevligt trevligt.



/Helga

Anna Ternheim - Better be
alla låtarna är sjukt bra, åtminstone från första skivan..säkert andra också, har bara inte lyssnat på den lika många hundra gånger. ökad exponering ger ökat gillande.


Kommentarer
Postat av: huvet

Ia! Se genast till att få igång datorn! Jag vill oxå se barcabilder! :) Verkar som ni hade kul iaf och tack för kortet! :D

2007-08-31 @ 15:39:14
Postat av: Jenny

Jag fick inget kort =(

2007-08-31 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback