mot värmen!

Bara för att skryta lite: Om ett dygn kommer jag befinna mig på spansk mark, närmare bestämt Teneriffa. Det känns bara så sjukt underbart att komma ifrån regnandet och allt det gråa. Bara för det ska jag kolla vad det är för väder på Teneriffa nu (sist jag kollade stod det "thunderstorms"..eh..uppmuntrande!): 21 grader och solsken, helt okej. Jag längtar tills i kväll så man får gå och lägga sig och sen gå upp nån gång i natt för att hinna med ohemult tidig charteravgång.

Hoppas att bloggkollega håller ställningarna här i veckan som kommer, det litar jag på...

image792ja till sol och nej till åskstormar...


På återseende i början på januari!

/Helga

The Knife - Heartbeats (One music session)
en gammal favorit i annan version..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback