bra vs dålig musik

Bra musik: Acceleratorfestivalen i helgen och sjuuukt många bra band. Lite namedropping: Bright Eyes, Modest Mouse, Rufus Wainwright, Cansei de ser sexy, The Long Blondes, Tv on the radio, The tough alliance med mera med mera...där skulle man gärna befinna sig. Tyvärr har jag varken tid eller pengar.


Dålig musik:
Nån "det var en gång en liten fågel"-låt som låter typ som Boten-Anna. Kan vi inte få nån mindre irriterande sommarplåga? Fast just ja...sommarplågor SKA ju vara irriterande. Skitbra!


image686
Conor "Bright eyes" Oberst..

Helga, med en extremgnällig katt som inte vill flytta...eller han vill åtminstone inte att hela hans forna hem ska vara upp-och-nedvänt..gnäll gnäll gnäll..


Bright Eyes - You will you will you will you will



Kommentarer
Postat av: Babysis

Det vr en gång liten fågel, ja en fågel han bodde på landet och Roger hette han! =)

Postat av: Syster Dyster

hm.. hörde u en låt av några som jag vet att ni (Helga och Ia) tycker om.. och tänkte "det här är ju bra" och sedan att det måste jag komma ihåg att berätta. Men nu minns jag varken vad låten eller gruppen hette. Dement smygindie.

2007-06-28 @ 16:56:59
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback