dagens fynd:

  • ett örhänge jag köpt i tunisien för massa år sen, troligen enda gången jag har prutat på riktigt. Jag hade bestämt mig för ett pris och höll envist kvar vid det. Örhängena var dock inte ens värda en H&M-prisnivå, det ena gick sönder nästan direkt.
  • ett presentkort som låg bland alla mina gamla räkningar, 200 kronor på H&M (för det kan jag få många hörhängen som säkert håller längre än prutningsörhänget), säkert flera år gammalt men eftersom det inte står något giltighetsdatum antar jag att det gäller.
  • en gammal skokartong som förmodligen skulle fungera som nån slags minneslåda, problemet är bara att mitt minne är för dåligt för att komma ihåg att jag har minneslådor. Där fanns bland annat gamla festivalarmband, några väl utvalda kort, ett fint brev från mormor, min första piercing, och typ tio disketter som jag inte orkat/vågat kolla innehållet på. Jag var brutal och onostalgisk och slängde typ allt.

/Helga, snart äntligen klar med nedpackandet...sen är det bara uppackande kvar vilket säkert tar lika lång tid det..


Elenette - Kärlekskomplexet


Kommentarer
Postat av: Babysis (Clara är Sis och du är Bigsis)

Du kan ju inte slänga en minneslåda!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback