nu kan du få mig så lätt

Förra söndagen ägnade jag och Ia oss åt spioneri på hög nivå. Det var extremt underhållande och sjukt spännande. Man borde förfölja folk oftare helt enkelt. Jag måste erkänna att jag har vissa stalkingtendenser själv också, nån gång när jag haft tråkigt har jag googlat alla jag känner (hittade dock inget intressant, måste känna väldigt tråkiga personer) och senaste tuffa grejen nu är ju så klart ratsit där man kan kolla folks årsinkomst. Men ärligt talat ägnar jag mig inte så mycket åt spioneri, inte lika mycket som t.ex. Hello Saferide/Säkert-Annika och Vapnet-folket verkar göra. Här är några stalkinglåtar:

  • Vapnet - Thoméegränd ("Jag sparar min tid, så att jag kan spara på dig
    saker du säger och gör, dina skivor, böcker, kläder du burit antecknas av mig, allt arkiveras hos mig"
    och "jag vet hur du går från ditt jobb till bussen hem, hur du följer Thomégränd och jag hänger på Domus, så jag får se dig")

  • Hello Saferide - Highschool Stalker ("I?ve been looking for you baby, anywhere that I can find, and I was searching for your sweet name cause you never left my mind. I?ve been on the Altavista, I went twice on the Yahoo" och "hacked into the school computer changed all of your D?s to A?s, broke into the dentist?s office
    Know you never needed braces")

  • Säkert - Ditt kvarter ("Det är kallt nästan höst nu, jag går runt ditt kvarter
    fjärde gången den här kvällen, vem räknar på dig" och "Jag har en Elle i min väska så att det ska se ut
    som att jag sitter och tar det lugnt bara Inte går patrull som förut")

Denna dag har varit extremt oproduktiv. Inte för att jag planerat nåt annat, men ändå. Tack och lov kom Lina hit och rastade mig, vi tog en lång och iskall promenad i leran. Jag behövde verkligen komma ut i friska luften kände jag. Sen gick vi hem och värmde oss med chai-te (min nya drog). Jag har även fått ett relativt tråkigt och definitivt särskrivet sms . Sms-skriveri är en konst, det kan verkligen betyda jättemycket. Det konstiga är att det finns trevliga människor som pratar korrekt och så men som ändå kan skriva såna riktigt ynka sms.


I kväll ska jag försöka övertala Camilla att baka kladdkaka. Jag orkar nämligen inte själv, men det skulle vara väldigt väldigt gott. Six feet under och kladdkaka, kan inte bli mycket bättre. Sömn skulle också vara välbehövligt...fyra timmars sömn är inte bra för mig, jag kräver mina nio timmar.

  choklaaaad


Helga

Sibiria - Ring mig när du är full


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback