valborgsresumé i bilder




morgonen inleddes med champagnefrukost hemma hos Ida (observera de avancerade pägghalvorna! de har jag tillverkat. alla var chockade.. /ia) som är hundvakt åt sötaste Edgar (jag planerade att kidnappa honom x antal gånger).


image632


därefter ekonomikumparken med resten av stan...när man satt stilla i solen var det faktiskt riktigt varmt!



kön till champagnegaloppen var obarmhärtigt lång - vissa gav upp och andra stod ut



indränkta i champagne och öl, men väldigt nöjda.... (cecilia kollar särdeles skeptiskt på mig.. undrar varför? /ia)

grillfesten som kändes som en efterfest fastnade inte på kort, men sen gick jag hem och sov sked med zorro


Helga


Miss Universum - Oh God I wish I had a dog
jag vill ha Edgar...Zorro skulle visserligen äta honom till kvällsmat om jag inte passade honom så det kanske inte är så schysst..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag provade även jag på Uppsala denna valborg, trängdes tydligen med dig bakom ekonomicum också! trevligt

Postat av: ida

Vilket trevligt och väl berättat inlägg! =) Inte kidnappa hunden..jag behöver honom.

2007-05-03 @ 14:43:48
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken bra resumé av en jättehärlig dag! Mkt trevlig samvaro och inte så kallt som jag trodde att det skulle vara (på dagen iaf) OCH jag kom in på gbg's till slut jag med...

2007-05-04 @ 13:35:06
Postat av: huvet

...det var från mig, det ovan...

2007-05-04 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback