favorit i repris (?)

I kväll ska vi på Halloweenfest hos Malin och Kristofer, jag orkar dock ej spöka ut mig eftersom jag inte kände mig hemma i tjackhorelooken jag hade förra året på motsvarande fest hos samma personer. Men eftersom jag har en akut klädkris fick jag för mig att jag skulle återanvända mitt linne med söta döskallar på som jag faktiskt hade förra året också. Det känns som enda tillfället det är okej att ha på sig döskallar nu när det är ohippt. Jag tror att jag är för ohipp för Uppsala.

I går slocknade jag innan elva efter den ospännande idolomgången där den omtalade tjejslakten äntligen stoppades (Amanda och Daniel är bäst!). Det var väldigt praktiskt, vaknade innan åtta och kände mig helt utvilad. Fick dock en mindre chock när jag skulle släppa ut Zorro i morse och det var vitt av snö på marken. Nu har den smält bort, sådär lagom rolig vinterförsmak i början på november. Det känns som om jag hunnit med jättemycket idag med tanke på den tidiga uppstigningen. Jag och Johan gick på barnfilmsbio, klockan tretton! Det var skumt, men väldigt trevligt. Rataouille - mkt söta råttor!

Nej, nu ska jag dricka en sprit-och passionsfrukt och vänta på att halloweenfestrutinerade bloggkollega ska komma hit..

image737
bjuder på en fruktansvärd bild från förra halloween där vi ser allt annat än nyktra ut. (observera mina ögon som verkar titta åt helt olika håll)..detta var efter att vi helt elakt smitit från platina-kön till norrlands och tjackhorelooken har börjat mattas av lite...

Helga

Leonard Cohen - In my secret life

Kommentarer
Postat av: Lillayster som två helger i rad vart aspackad på tk men som denna gång lät bli att nypa folk i rumpan

Åh nej inte Amanda, Daniel och Christoffer!!!

Postat av: kollega

japp. denna bild kan utnämnas till den mest osmickrande på oss.. ever.

2007-11-04 @ 18:51:25
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback