..men jag ville ju knarka!

jag hade planerat att gå ut med fejkblödande näsa i fredags tillsammans med helga och miss sophie. eftersom min näsa tenderar att spontanblöda ibland är det inte ens säkert att jag hade behövt fejkblod..
men nu blev det inte så..
jag vara istället kvar i västerås och ynkade mig. det var inte ett dugg roligt, men förmodligen mkt behövligt.

fellow bloggkollega höll dock ställningarna. lite för väl nästan.. hade tänkt få en utförlig rapport om kvällen men det var för mkt begärt. den berömda preklin-dimman var ivägen. och av egen erfarenhet vet jag att den kan tränga undan det mesta..

nu vill jag shoppa! vill ha röda converse (har fått en vision. visioner är inte bra för ekonomin..) det får jag inte. inte ens fejk. jag äger ungefär tre kronor. det är lite olämpligt eftersom jag skall till sthlm på fredag och winnerbäcka mig lite. jag får snylta från min penningreserv. usch. tragiskt att behöva göra det när man är en arbetande kvinna. men jag skyller fortfarande på mina teknikinköp.. datorer är pricy saker. mobiltefloner med för den delen.. ynk.

nu är det dags för en patientbedömning!

bye for now.

ia

låt: gorillaz - re-hash
plockade med mig min kära gamla gorillaz-skiva från uppsala. har inte lyssnat på den på år och dag men nu är det dags igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen! :) Puss å kram

Postat av: huvet

Ja, Grattis vill jag oxå säga!
Kram

2007-11-22 @ 16:05:45
Postat av: anna

tycker definitivt att du ska levla upp din mage babe!
kram!

2007-11-24 @ 21:19:45
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback