bloggtorka

Jag har väldigt lite bloggsug för tillfället. Vet faktiskt inte om det är bättre då att bara hålla tyst eller om jag ska skriva ett litet pip ändå, men nu blev det visst skriva. Idag börjar höstterminen igen, en mycket konstig hösttermin. För det första så är jag inte i Uppsala, väldigt konstigt bara det. För det andra så ska jag liksom själv ta ansvar för att en uppsats finns färdig när terminen är slut, just nu känns det väldigt verklighetsfrämmande. För det tredje så ska jag läsa en kvällskurs i Göteborg vid en helt ny psykologisk institution (vilket just nu känns som en väldigt stor grej, och jag som bara tänkte att jag skulle ha det som avlastning från uppsatsarbetet). Skumt det hela.

Nu ska jag ta tag i dagens bestyr (långa initios-listor blir det...). Måste försöka planera in minst en mitt-på-dagen-promenad så att jag och min dator inte blir osams eller växer ihop.

Ett stycke Berlin-bild kan jag åtminstone bjuda på: (fler borde komma...det är bara det där med orken just nu)
ida och ia fascineras över det spänstiga över-muren-hoppet

Helga

Röyksopp & Robyn - The girl and the robot
har haft den på hjärnan sen igår kväll ungefär...I'm in love with a robot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback