sunday, bloody sunday

Nu är det söndag kväll, jag kollar/lyssnar på Mia&Klara (mkt oergonomsikt med blicken på dataskärmen större delen av tiden och vänder på huvudet typ var tionde sekund...), msn-pratar med bloggkollega och äter en god macka med brieost, salami och ädelost (ostfrossa!). Helgen är slut, men den var bra. I fredags jättegod middag på Marco's och sen Anna Ternheim på Katalin. Konserten var mycket bra, förutom när Johan bet mig i örat vilket gjorde så ont att jag skrek rakt ut (bettet kom helt oprovocerat, hans enda förklaring var att han var besviken på att det inte var någon orgel i slutet på shoreline...hmpf, och det ska jag straffas för?). I övrigt har helgen varit lugn, har ätit smörgåstårta i mängder på Norrlands, tittat på filmklassiker (2001 - ett rymdäventyr) och druckit lite öl i trevligt sällskap på studentvägen.

Men nu är det söndag, helgen är över och jag måste läsa en trist kvalitativ artikel vilket jag inte känner för. Jag är fruktansvärt trött på skolan just nu. Det är en jobbig tid där allt känns relativt oklart, och jag hatar osäkerhet. Hoppas på att åtminstone få tillbaka lite tentor i nästa vecka så man vet hur det gått på den fronten åtminstone. 

Nej, nu ska jag sluta blogga för stunden eftersom det enbart känns som ett enda gnällande. 

Helga

Kanye West - Love Lockdown
för att den går på repeat på spotify just nu...  

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

hjälp. kannibal! jag skall alltid ringa dig efter en johanhelg, om du inte svarar vet jag att du är uppäten..

2009-02-01 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback