dagens statistikvitsar:

"Surele, God loves the 0.06 nearly as much as the 0.05"
"The earth is round (p<0.05)"

Ja, det är ju tur att det finns humor i metaanalysboken när det annars är så sparsamt med det inom statistiken...

Nej, detta var ännu en form av undvikande. Jag är bra på det idag (som vanligt), jag har till och med börjat med toalett-undvikanden (alltså ej undvikanden av toaletter utan snarare tvärtom), det vill säga:  jag tycker mig vara kissnödig, trots att jag egentligen gått på toa tio minuter tidigare, och väl inne i badrummet hittar jag massvis med grejer att göra innan jag återgår till pluggandet igen. 

Adjö

Helga

The Strokes - Last nite
mycket bra, men jag har fortfarande musikförbud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback