tja.. suck..

det går sakta men säkert framåt med potentiellt nytt jobb, men fortfarande är inte saken i hamn.. nu börjar jag bli lite less. jag är inte ens lika entusiastisk längre. knorr. i morgon kanske det blir klart.. eller nästa vecka. eller nästa år..

jag kollar bloggar istället. det är roligt. de utrikiska är bäst. här är två som är helt fantastiska. femton mil över min budget, men mycket trevliga att kolla in.

sea of shoes

what is reality anyway

för övrigt är jag så avundsjuk på cecilia så jag dör lite.. jag vill också resa någonstans. det behöver inte ens vara särskilt långt... tur att det vankas lyxig SPA-helg i vår och en vända till dublin i sommar iaf!

nu ska jag dricka friggs kamel(ok, kanel.. men hur kul låter det?)-te. mums med mjölk i!

ciao!

ia

låt: basia bulat - before i knew
hon är så riktigt bra, hon basia.. och coolt namn!

PS. jag vill att mitt hår ska bli längre. det verkar inte tycka detsamma.. jag är alltså i en kritisk hårfas.. inte klippa, inte klippa.. DS.




Kommentarer
Postat av: helga

jag är också i en kritisk hårfas, varför kan inte hår bara växa sig långt direkt så man slipper dessa mellanstadium?

hoppas du får veta om jobb idag! kram

2009-01-28 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback