varför inte lite mer ångest?

Bloggkollega har hållt ställningarna här ser jag, mycket bra. Jag är nu back in bloggbusiness tror jag, tentaångest brukar åtminstone innebära en hel del bloggande som undvikandestrategi. Dock kanske jag inte ens har tid med undvikanden nu, det känns minst sagt lite stressigt. Har haft värsta mysiga lovveckan och vänt på dygnet, ätit lunch ute varje dag, gått på stan, fyrishov-badat och andra ostressiga aktiviteter. Samt firat nyår (på orgiefesten med bubbelpool på taket) vilket var lite mer krävande. Men nu kastas man tillbaka i verkligheten igen. Nu har jag separationsångest, och tentaångest*2, 

Dessutom har jag fått en otäck förkylning på halsen, den vägrar ge med sig och producerar bara mer snor och halsont. Jag längtar tills nästa fredag. Då är förhoppningsvis både förkylning och tentor överstökade och separationsångesten fixas till den med. 

Adjö så länge

Helga

Tori Amos - Cornflake girl
jag har inte förstått vad det innebär att vara en cornflakesflicka, men låten är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback