nytt bo om två veckor cirkus!

joppejdiiii, joppejdaaaa! jag lyckades knipa lägenheten! det var det enda rätta. den var ju liksom min.. tur att hyresvärdarna också insåg detta faktum.

om jag bara får min lilla innestående semester-betalning så skall jag minsann införskaffa grejor till mitt nya hem. det första hem jag har som är mitt, bara mitt!
först på listan står en röd manchestersoffa! det blir nog fint till de mörkbruna väggarna i sovrummet.. och så behöver jag väldigt många extralånga gardiner. lots of fönster. fyra stycken tror jag att jag har..


när jag väl fått min röda soffa på plats får ni komma på inflyttningsfest och prova på hudiksvalls vilda uteliv. jojomensan!

idag har jag för övrigt haft två patienter och skrev noll felaktiga journaler. det tar sig. jag verkar inte ens behöva hamna i fängelset pga min felskrivning. pheeeew..

nu ska jag tvinga pops att baka mandel-knubb. mums!

puss på er.

ia, en lägenhet rikare.

låt: fine young cannibals - she drives me crazy
en gammal goding.. typ.

Kommentarer
Postat av: Palle

GRATTIS!!!! Ja! Inflyttningsfest är ett måste, jag kommer :D

Postat av: huvet

Grattis , grattis!

Och Happy St Patrick's day!

2009-03-17 @ 07:33:40
Postat av: ems

Hurra hurra!! Ser fram emot att testa din nya soffa! :) puss snutt!

2009-03-17 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback