photocabineri, typ.

idag hade jag kunnat träna. det gjorde jag inte. skyller på träningsvärk från måndagens omgång m kettlebells:en. har en påbörjan till plan om att springa på löpbandet på jobbet en stund innan jag börjar dagens slit i morgon. får se hur det blir med den saken.. jag KAN ju resonera som så att det är skönare i sängen när mobilen piper klockan okristligt tidigt i morgonbitti.

nu lyssnar jag på kents nya "röd" och den är ju bra. det gillar vi.

såhär glammig ser jag ut ikväll.
jag gillar mina töntglasögon också. har dock en känsla av att de ska matchas med ärtiga små outfits, och inte med brorsans gamla luvjacka, för att resultatet inte skall bli just "tönt". dammit.

för övrigt så måste jag köpa nya converse. snyft. mina gamla är numera bortom all räddning. sulan är så sliten under att vattnet slinker in och jag blir blöt om mina strumps. suboptimalt.

see you around. nu ska jag gå och tönta mig någon annanstans.

püss!

ia

låt: kent - sjukhus
the sickhouse song!

Kommentarer
Postat av: Helga

jag lyssnar också på kent-röd och den är så riktigt bra! förresten så tycker jag att man SKA få ha töntglasögon och luvjacka ihop, piffa till sig kan man göra när man vill känna sig ärtig men tönt-stilen är söt den med..

2009-11-13 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback