ujujuj-bloggen..

ja, jag säger då det. har nyss "roat" mig med att kolla in dessa omtalade fjortisbloggar. alla skrivs att blonda små flickor som gärna överdoserar foundation och beter sig allmänt.. ja.. fånigt. jag intalar fortfarande mig att de faktiskt bara fånar sig och att de inte alls är så imbecilla som de framstår. om så inte är fallet blir jag rädd och går i ide tills dagens ungdom har skärpt ihop sig. ujujuj.. jag minns när jaaag var ung.. osv..

jag kollar även på skor och får cravings. fasiken. likadant alla höstar. jag vill ha
skor. har ju lagt vantarna på mina monki-skor, men inte räcker det inte. näe, materialisten ia vill ha mer. shame on me. for real! inte i helaste fridne behöver jag fler skor! är det ngt jag behöver är det en ny sport-top och några schyssta träningsbyxor, men inte får jag cravings på det inte.. bah..
dumma vagabond. tackom och lovom finns det inte hela sortimentet i hudiksvall. nope, här finns bara några få utvalda och inte allt för habegärliga exemplar. hurra för ohippa hudik!



det var efterfrågat en bild på lilla eddie-bus. här är han. numera 15 veckor fluffig hund. öronen står upp såsom de ska.

nu ska jag krypa till kojs och försöka komma igång med läsningen av "ett annat liv". det har so far gått lite trögt, har haft en massa ELLE och sonic-tidningar som lockat mer.

goder natter

ia

låt: jamie t - sticks n stones
wicked, som de däringa engelsmännen säger!

Kommentarer
Postat av: huvet

Tackar ;) Vilken sötnos, hade lätt låtit honom tugga lite på mina händer :)

2009-09-22 @ 07:56:15
Postat av: Sandra

Halloj!



Jag har nyligen införskaffat mig ett riktigt fint par små stövletter från Vagabond! Endast ett ynka par har jag behov och råd med så nu undviker jag affärer så gott det bara går, annars kommer nya begär smygandes...

Men du får ta o komma hit så att vi kan glutta på storstadsutbudet i Stockholm (jag får sätta på ögonbindel om det kommer nåt riktigt fint.. aaaargh) haha, nej nu blir det lite jobb så förhoppningsvis några slantar till övers...

Nästa helg åker jag till Göteborg på hemligt uppdrag men sen får vi allt planera in nåt skoj.

Puss

2009-09-23 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback