dagens eddie..

eddie är en mycket tillgiven hund..

 

..och insisterar fortfarande på att han ryms alldeles utmärkt i knät.

 

i helgen har jag, förrutom att ha haft eddie i knäet, hunnit med after angling i järvsö (komplett m coverband och öl en masse) även avverkat hedes vårvinterspel, varit på 30-årsfest samt träffat mina gamla gymnasievänner för godisätning och tropic thunder-tittande. idag har jag dock inget mer inplanerat än att träna med min kollega/svägerska. lite av hennes träningsmoral kanske smittar av sig på mig om jag har tur.

 

låt: lonnie mack & dusty york - duel between a fiddle and a banjo

denna spelades två (!) gånger på 30 års-festen. fast här var duellen mellan gitarr och banjo. grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback