lördagsnöje; växthandling.

hej hopp (skutt)

igår var jag hos lillebror och drack mer vin än planerat samt spelade TP. trevligheter.
idag ska vi på IKEA och köpa små ting. i vanlig ordning kommer jag köpa betydligt mer saker än planerat, så man får väl säga att det är tur att IKEA inte finns in the hudik hood utan ända borta i sundsvall.

sitter och väntar på att färdtjänsten (tomas ock kristin) ska komma och pick me up och roar mig med fotoautomaten under tiden. jag är så himla fotogenique!

 

måste också säga grattis grattis till min bloggkollega som klippt sig och skaffat ett jobb och till ida som ska ut på äventyr!

 

i'm off!

 

ia

 

låt: nine inch nails - hurt

johnny cash har också sjungit den här.. bra, bra.


Kommentarer
Postat av: Syster D

Små ting på Ikea är trevligt. Nu har inte jag heller IKEA i samma stad.. frågan är om man då handlar mer eller mindre när man väl är där?

Postat av: ia

mer. tror jag. det är hamstertendenserna som slår till.. man vet aldrig när nästa tillfälle blir, så det är lika bra att bunkra upp!

2010-02-07 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback