twin peaks-blogg..

twin peaks är så bra att jag dör litegrann ibland. har sett tre avsnitt ikväll och alla fortsatt konstiga. mycket konstiga. det känns tryggt..


jag är lite kär i special agent cooper. han är excentrisk, dricker kaffe och äter paj hela dagarna.
(att han är impotent i sex and the city och skum i desperate housewives bortser vi från..)
audrey försöker dock lägga an på honom. det gillar vi inte..



the log lady har ett mycket insiktsfullt, men något kryptiskt, vedträ.


nadine med ögonlapp är galen och tror nu dessutom att hon går på high school.

alla som inte sett twin peaks måste genast göra det.

ja, ville bara säga det.

fire, walk with me!

ia

låt: we are scientists - after hours
med i bästaste indiemusik-filmen "nick & norahs infinite playlist"

Kommentarer
Postat av: Helga

åh, jag vill också se twin peaks...fast jag har en massa filmer som står på kö redan..mer tid åt folket!

2010-02-21 @ 16:11:30
Postat av: ia

twin peaks tar sjukt lång tid att se! så många avsnit.. åååh. avundsjuk på dig som har det roliga kvar. ni får ta några avsnitt per kväll typ.

2010-02-21 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback