jobb- och förkylningsbloggen

Jaha, den där ledigheten blev visst inte så långvarig. Helt plötsligt har jag ett (typ psykolog)jobb och börjar på måndag. Det känns helt galet, jag har nog inte riktigt förstått det än faktiskt. Jaja, vi får väl se hur det blir. Det känns i alla fall himla spännande och samtidigt sjukt läskigt, det är ju nämligen nu det kommer att avslöjas att jag inte kan någonting utan är värsta bluffen. Fast just nu är mitt största problem hur jag ska få tillbaka min röst till på måndag, jag kan numera bara väsa och hosta och min hals känns som ett öppet sår. Det är mycket besvärande, och också väldigt tråkigt att vara tyst hela tiden. Jag överdoserar te och halstabletter så länge och hoppas på bättre tider....

Nu ska jag göra någon icke samtalande aktivitet. Valet står mellan att sticka, spela gitarr eller läsa om barnpsykologisk utredning.

Helga

Lily Allen - Who'd have known
har fått ett litet Lily Allen-ryck, känns lite som att vara tillbaka på way out west igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen till jobbet. Hoppas du ni har lagom mängd olyckliga människor att hjälpa. Jag återkommer när jag börjat mitt nya jobb. Har ni även sett Södertälje C från bilen, det såg ut som en helt vanlig liten stad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback