neuro, henna och haiti..

först och främst måste jag hippa, hoppa och hurra lite för mig själv. jag har kommit in på ännu en kurs i sista minuten. neuro på KI denna gång. visst hade det varit gemytligt att komma in i första antagningsomgången, men bättre sent än aldrig. nu ska jag bli neuroexpert!

kvällen ägnas åt hår-henning. har blandat ihop en fin grön sörja som snart skall i mitt hår. yay. glömde att norpa med mig sjukhus-handskar från jobbet, så det blir till att använda diskhandskarna igen. de har just återhämtat sig från förra henningsomgången.

utöver tillpiffning av utväxt skall helgen ägnas åt kollegiala promenader och brunch med min lilla granne. mycket trevligt. bra med lugn uppladdningshelg inför nästa lördags rabalder (in a good way) på norrlands!
då ska jag fota. har haft min kamera som gisslan hos ida i uppsala sedan halloween, men nu är det dags att återta den. hoppas den känner igen sin matte.

nu; operation henna for hair!

puss ia



låt: devo - mongoloid
lite rolig. från bra-a
"kill YR idolz" på radar magazine.

PS. skänk en ynka 50-lapp till röda korsets hjälpinsatser på sönderskalvade (skälvda?) haiti. allt som krävs är ett litet SMS med ordet "AKUT" till 72900. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback