bildblogg II

Jag kontrar med bildbloggande, främst av kompletterande syfte. Ni måste ju se vad som har hänt mig den senaste tiden också. Så, here we go..


jag ägnade stora delar av midsommarafton åt att åka bil genom Sverige, men till slut kom vi fram till destinationen och där kunde man spontandansa kring midsommarstång


The Johnsson sisters...



därefter bidde det en tur till kära Uppsala, här med lånad cykel och öl-färdkost på väg till Bryggan


bryggan-häng med Ia och Cecilia..


vad hände före denna bild togs?


sen åkte jag och Ia vidare till Tullinge för lite påhälsning av Vidar..


och Vidars fina föräldrar (som bjöd på fika i oändliga mängder, självklart med latte till..)


sen åkte jag vidare till Åland och hälsade på nästa barn - Rasmus. Här på promenad med Jenny och Stina i Mariehamn.


sen tog vi med oss våra blå drinkar (obligatoriskt) och åkte båt i Ålandsskärgård..


mycket härligt var det!

Detta är ungefär vad jag pysslat med sedan midsommar då jag blev ledig. Nu kombinerar jag lite mer allvarligt flyttpackande med att fortsätta i ungefär samma stil, idag har det blivit picknick och läsning vid slussarna..och glassätning:



Varma sommarhälsningar
Helga

Paul Weller - You do something to me

mysig låt..och han kommer till Way out west.

Kommentarer
Postat av: cecilia

underbara bilder! särskilt midsommardansbilden och vidar-har-skeptisk-blick-bilden. undrar också vad jag och ia har så kul åt. omöjligt att komma ihåg. kram!

2010-07-10 @ 13:29:08
Postat av: Helga

Cecilia: Hihi, jag har en fin film på vad som hände innan..men lovar att inte lägga ut den på youtube.

2010-07-12 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback