babyblogg..

i igår var jag hos emma och åsa i tullinga för att hälsa på dem och deras allra nyaste familjemedlem; vidar jussing, nästan 4 veckor gammal.

 

 


lille vidar iklädd sin nya drak-sparkdräkt. present från tant ia. tycker han verkar lite skeptisk till presenten. observera hans högra hand..





men sen blev vi vänner..




..men inget slår mamma åsa + en napp!


kan rapportera att vidar är en särdeles söt liten baby. men bålstabiliteten är det si och så med. han tippade när jag satte honom på soffan. man ska och jag som hade tänkt att vi skulle sparka lite boll.. får nog vänta några månader på det.

pyss pyss

ia

låt: les rita mitsouko - marcia baila
denna har jag och sandrolf lyssnat på hela haöva helgen. mycket svängig!

Kommentarer
Postat av: huvet

En drakbäbis! Så söt :)

2010-03-11 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback