bildkavalkad..

jag har gjort lika olika saker senaste dagarna; två av dessa var fest samt bebis-inspektion. här är bildbevis;

fest hemma på gården i lumnäs. här jag och kollegan/lillebrors fruns kristin.

 

jag och min lilla lillebror.

 

tomas och splashy the whale (also known as "skvätty")

 

en vild omgång kubb (med flexibla regler..)

 

kubb är eddies favoritspel.

 

ja. det var tomas 25-årskalas i stora drag. en mycket trevlig tillställning måste jag säga. lot's of snaps, rosévin och sport (fotboll, kubb och valfiske). efter detta gick vi ut på stadt i hudik och jag har för mig att jag skuttade runt på ett dansgolv till mindre god musik. så som sig bör i hudik. på söndagen var jag i min bakisbubblaända fram tills femtiden.. så som sig bör i hudik.

 

får jag presentera lilla olivia, 3 veckor, iklädd sin nya kanelbulle-sparkdräkt.

 

utöver detta har jag neurokursat mig (nu officiellt godkänd och klar. wohoo!), handlat långklänning i farsta centrum med sandrolf samt jobbat lite emellanåt. och fått lön. den gick till största delen till CSN. samt till en shoppingrunda på kronans droghandel. älska apotek! det finns så mycket roligt där.

 

thats all folk. nu sovdags. åldern tar ut sin rätt. osv..

 

puss ia

 

låt: lissie - in sleep

låter som en lugnare variant av pixies "cecilia ann" i introt. men lissie sjunger också. mycket bra dessutom. lyssna för all del!

 

 


Kommentarer
Postat av: Helga

Finfina bilder! Vi får komma ihåg att fotografera även nästa helg. Jag har också investerat i en långklänning, praktiskt om man vill dölja vita ben. Kram

2010-05-28 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback