joggingbloggen.

idag sprang jag 5 km. jag var trött redan från början och måste GÅ efter en backe. detta faktum tycker jag känns mycket nedslående.. det som gick så bra förra veckan. jag har drabbats av helga-syndromet (=inkonsekvent löpform) tror jag bestämt..
då det tyvärr inte går att vila sig i form ser jag ingen annan utväg än att fortsätta träna så jag inte låter som jag fått ett astmatiskt anfall efter två och en halv kilometers springande. skämmes!
maratonbloggen är min idol. ja, eller snarare skribenten om vi ska vara noggranna. så hurtig vill jag också vara!

utöver att jag är ur form (om jag nånsin varit riktigt I form är ju en annan sak att diskutera) så är jag alive and kicking. jag har färgat bort min utväxt from hell till exempel. det höjer mitt humör med ca 34 % vilket inte är helt föraktligt. en klart humörsänkande sak är dock att jag lyckats tappa bort eller glömma två par solglasögon idag. blir en kostsam sommar om jag ska fortsätta såhär.. gny.

jag ska skriva ngt längre och vettigare nästa gång. med bilder. bara min kamera behagar samarbeta och släppa ifrån sig bilderna till datorn. just nu smyghåller den på dem och förefaller helt omutlig. men det ska vi nog bli två om!

puss ia

(som också vill knäppa coola iPhone-pics men som får nöja sig med en gammal surkamera som vägra samarbeta)

pussolf

låt: the who - behind blue eyes
pinsamt nog trodde jag faktiskt att fred durst i limp bizkit för en gångs skull hade fått till en bra låt, men icke, det var minsann en cover. här är originalet folks.

Kommentarer
Postat av: Helga

Jaaa, jag har fått ett eget syndrom! Tyvärr bidrar det till att jag inte vill löpa mer för det är så deppigt när det går skitdåligt, men idag har jag åtminstone simmat efter inrådan från klok sjukgymnast. Min rygg är mycket nöjd!

2010-05-07 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback