o-desperat hemmafru..

jag är hemmafru ikväll. är huslig till tusen! en omgång boeuf bourgignon och en form moussaka m potatis (det är PRICEY med aubergine, potäter däremot. billigheter!) nu har jag kost så det räcker flera veckor! typ. woho!
upptäckte också att rödbetor kostar typ 3 kr/kg nuförtiden. jag köpte en påse bara för att. men med lite chevre blir det säkert värsta gott! kolla, jag har fått mat-feeling! lika bra att go with the flow så länge det varar..

annars händer not very muchos. jag spelar lite gitarr (=kul! och fortfarande inga barréackord), går på deppig men bra tjechov-teater samt har handlat några mer eller mindre livsnödvändiga ting för min ynka lön. ting såsom pride-vantar, ett ynka fodral jag typ inte kommer våga använda pga olaga tajthet, mascara, prickiga pyjamasbyxor och en svart indiska-mysse. mer än så räcker inte löningen till. ynkedom.
jo! en silverring till mitt nya öronhål. nu är hålet liksom officiellt när läkringen är urplockad. dock tror jag inte att det är helt läkt för jag höll på att avlida av pain när nya ringen sattes in. tänk "rota runt i köttsår". men det blev fint. tycker jag. och nu börjar örat återhämta sig igen så vi ska nog bli vänner, hålet och jag.

eh. det blev bara en massa dravel här. lika bra att sätta p.

fridens liljor!

ia

låt: belle & sebastian - i want the world to stop
upptäckte nu att de har en ny skiva ute! trevligheter! denna låten är alldeles utmärkt och har blivit "stjärnad" på mitt spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback