livstecken!

hej blogg. jag tänkte skriva lite. så du inte känner dig övergiven alldeles helt..
idag har jag varit i gävle hela dagen och suttit. suttit. suttit lite till. fikat. suttit. ätit alldeles för mycket lunchbuffé. suttit. fikat. suttit. råkat somna. suttit. gått till bussen. fikat. suttit..
nu sitter jag här vid datorn också, men snart blir det bot och bättring då jag mobiliserat en kollega för en promenad. han förordade en löprunda. mitt förrädar-knä insisterade på promenad. förrädar-knäet vann. således en walk.

jag lekte med la photocabine igen. det är roligt. alla har vi våra intressen. jag försökte se förförisk ut. det gick inget bra. satsade därför på att fåna mig istället. det lyckas varje gång! och så vill jag visa upp min flät-hästsvans. mitt hår är nämligen tillräckligt långt för sådana påfund nu..

 

vill bara meddela att jag lyssnar på säkerts nya skiva "facit" nu. hon sjunger att någons hud är doppad i honung. jag funderar på om detta är positivt eller negativt..? honungs-söt och typ gyllene (=positivt?) eller honugs-klibbig och drar åt sig getingar (=negativt?).

 

min hud är inte doppad i honung, vare sig klibbig eller gyllene. den är mer grisskär. det får duga.

 

nu ska jag bedra mig ut. toodles!

 

ia

 

låt: säkert - dansa, fastän

den här gillar jag. hon är roligt bitter.



Kommentarer
Postat av: Helga

Lyssnar också på Säkert och hörde precis honungsdoppet, blev också lite fundersam kring om det är menat som mysigt eller bara rätt kladdigt och äckligt...

Har en extrem bloggsvacka känner jag...ska jobba på detta, och återkomma..förhoppningsvis. Förlåt bloggi!

2010-09-16 @ 19:33:54
Postat av: Hedvig

Men har du varit i Gävle? Vadan denna ära? Låter lite som konferens, kur eller någon form av planeringsdag med tanke på allt ätande...

2010-09-16 @ 20:26:22
Postat av: ia

helga: du kan ju bjussa på några interiörbilder. eller leka lite med la photocabine du med. bloggen ser lite helga-lös ut nu. ynk pynk..

hedvig: typ utvecklingsdag. därav allt sittande. och allt fika. :P

2010-09-16 @ 22:17:32
Postat av: syster D

Särdeles fin fläta!

Se förförisk ut är svårt, har också provat,misslyckades också.. det kanske är något man föds med? Typ som ett extra liten gentillägg någonstans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback