spontan håltagning..

hej hopp!

jag tog nyss ett hål i mitt vänstra öra. det känns mycket bra mentalt. fysisk sett känns det sämre. mitt öra är ömmast i världen. både calor och rubor och allt vad det är.. men om 6 veckor ska det vara läkt och klart och då får jag sätta i en fin silverring istället! wohoo!

det kanske inte syns så bra, men jag har en liten titanplupp i mitt öra. rödfärgen syns dock väl. aaoooch!

nu ska jag tvätta. och sen träna på mitt gitarrspelande. kurs i morgon igen! hilfe! jg har plockat fram min gitarr sammanlagt.. noll gånger sedan förra veckan. inte ok. eller pk.

see you around.

ia

låt: glasser - apply
låter lite som "karma coma" i introt. lite skum och flummig musik. mycket bra. mycket the knife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback