aldrig riktigt slut

Det regnar och jag har legat kvar i sängen och läst för att slippa gå upp och åka buss. I natt drömde jag att jag hade glömt bort hur man kramades, jag liksom trodde att det var mer avancerat än det var. Men när jag vaknade märkte jag att jag visste precis hur man gör.

Den här sommaren är snart slut nu. Nu återgår jag till mitt Uppsalaliv, det är liksom ett helt annat liv. Jag måste göra något annat nästa sommar, jag kan inte vara här. Englandsresan räddade det liksom den här gången, det är sjukt att jag ska behöva bygga upp sommaren på något som innebär att jag inte är i Södertälje när jag ändå trivs här. För det gör jag. Det är bara så mycket som alltid är likadant, år efter år. Och även om jag inte vill ha ett slut så måste jag försöka reglera tiden här så att det blir mindre plågsamt, för mig och för oss.

Nu går bussen om tio minuter.

/H

Kommentarer
Postat av: ia

vi emigrerar till thailand! det är roligt..

Postat av: H

jaa, varför inte? eller bryggi i morgon kanske räcker?

2006-08-21 @ 12:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback