bloggtillpiffning nästa..

vi har just kommit på att vår ynka blogg inte är komplett. vi har ingen såndär pres-grej med liten bild uppe i ena hönet som andra blogg.se:are har. det ska vi göra ngt åt. när vi råkar befinna oss på samma ställe samtidigt OCH har en bild där båda ser normala ut. tror ingen av oss vill offra sig och vara ful på bilden. iaf inte jag. jag har nämligen var inne i en fotosvacka och blivit mor or less ful på ca 95% av alla bilder den senaste månaden. det är deprimerande.



här är den minst fula bilden på oss jag hittade. oftast är det personen till vänster (dvs jag) som förstör det hela. denna bilden togs dock togs i våras och min stora fotosvacka hade då inte kommit igång ordentligt.

/ia, leg bildförstörare

låt: cobra starship - snakes on a plane
very aktuell låt..

Kommentarer
Postat av: H

eh, jag håller inte med om att det är du som förstör bilder. Särskilt ej denna, jag ser ut att vara fullast på Bryggan vilket jag säkerligen var också. Usch. Men det kan jag bjuda på, jag ser ju i alla fall ut att vara glad. Dessutom började min fotosvacka också typ i somras (eller då denna bild togs kanske..), vi får helt enkelt hoppas att hösten innebär att vi blir bättre på kort.

2006-08-28 @ 22:04:14
Postat av: mamm

Ni ser ut som två filmstjärnor...

2006-08-29 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback