falling and laughing

jag har rotat på en gammal låt jag inte lyssnat på länge. ett trevligt återseende. har så mycket nytt att lyssna på nu så jag glömmer bort de gamla låtarna. så dåligt eg. dom är ju fortfarande bra.

..sådana saker bör inte ske med vänner. vänner uppskattar nog inte att stoppas ner i en mapp för artister som börjar på "O" för att sedan plockas fram när man känner för det.

låten som givit upphov till dessa filosofiska tankar är "indieklassikern" falling and laughing med orange juice.
finns faktiskt en indieklubb på debaser som heter just "falling and laughing". nice.



ciao (oj, ebbakomplex)
/ia

låt: the go-betweens - lee remick




Kommentarer
Postat av: H

Så riktigt bra att du håller ställningarna här med skojiga blogginlägg medan jag är frånvarande. Nu ska jag blogga bara för det. Trots fantasibrist.

2006-08-14 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback