i väntan på tvätti tillsammans med psapp.

nu sitter jag här och ugglar och väntar på att tvätten ska behaga snurra klart.. helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen men det är bara att glömma för tillfället. dels för att jag som sagt har tvätt på g och dels för att i tvätten så ligger mitt täcke. alltså sitter jag här. yaaay..

sympatiskt nog har p3 ett programm med psapp. psapp gör jättesöt musik och gör min tvättväntan lite uthärdligare.. intervju blandat med deras musik! de har leksaksljud med i sina låtar. hur gulligt är inte det? tex den mekaniska kycklingen brynnhilde..
låtarna har söta namn med. tiger my friend, cosy in the rocket och king kong tex.
85060-124

psapp gillar också katter. det syns på deras
hemsida (som givetvis också är söt)

jag skulle vilja ha dessa:



åh. enligt mina beräkningar borde tvätti vara klar nu snart. dags att hoppa i flipflopparna och traska iväg till tvättstugan. far away from home..

/ia


Kommentarer
Postat av: H

Psapp är ju ett sånt riktigt sympatiskt band...väskpåsen med katt var verkligen hur söt som helst, sån vill jag också ha!

2006-08-23 @ 10:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback