j-la billy bokhylla!

jag är SÅ jävla klantig! VARFÖR?
idag införskaffade jag en ny bokhylla. billy bokhylla från IKEA.  när jag kom hem till lägenheten satte jag igång med ihopskruvandet och medan jag klättrade runt bokhylledelarna på golvet var jag ganska nöjd med mig själv och kände mig riktigt händig. jag var nöjd med mig själv ända tills jag resta upp billy mot väggen och insåg att jag skruvat fast hyllplanen åt FEL HÅLL! *aaaaaaargh*
å för att riktigt köra situationen i botten så hade jag ju spikat på den vita delen av hyllplanen så om jag efter mycket möda och besvär vände dem så skulle det ändå massa spikhål på det vita! vittu!

nu har jag vänt alla hyllplan med spånskivedelen utåt för att kanske kunna lura någon att det är meningen att det ska vara så. det ser dock för taskigt ut.. snyft.

nu funderar jag på att ställa mig och dunka huvudet i väggen å se om det hjälper mot klantighet och förvirring. förmodligen inte.



så här skulle min billy ha sett ut om jag inte vore the no 1 klantskalle.

/bitter ia

låt: pj harvey - c' mon billy

hon har säkert också haft bokhylleproblem..

Kommentarer
Postat av: mamm

Den där hyllan ska vi nog kunna vända rätt igen. Jag har spikat många Billy och de går att vända. puss

2006-08-18 @ 22:40:54
Postat av: H

hihi, även jag är ohändig och gjorde precis samma sak när jag satte ihop min billy..men kom på mitt misstag innan jag gjort alltihop. Men det går nog att fixa tror jag..IKEA-möbler brukar tåla lite felihopmonteringar.

2006-08-19 @ 01:53:25
Postat av: ia

jag har ju spikat i hyllorna åxå. så det äör inte så lyckat att vända på dem heller. jag funderar att skaffa mig lite målarfärg och se om det går att rädda äran någotsånär iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback