jobbansökan

Hej!

Jag skulle behöva ett extrajobb så jag har råd att gå i terapi vilket jag verkligen måste. Det får inte vara alltför krävande då jag har en del att göra i skolan och vill hinna med att ha ett liv i övrigt också. Helst inte på helgerna (åtminstone inte för tidiga morgnar eller sena kvällar) för då vill jag hellre skutta runt på nationer. Och på vardagskvällarna föredrar jag att datanörda, se viktiga tv-program eller läsa alla dessa böcker jag planerat att läsa nån gång så det passar inte heller bra. Det bästa skulle vara om jag helt enkelt bara kan komma dit när jag vill. Helst bra betalt också för då behöver jag inte jobba så mycket. Jag orkar inte anstränga mig och ringa runt till ställen så det skulle vara enklast om någon bara erbjöd mig arbete. Jag vill inte hålla på med något tråkigt och monotont, men heller inte alltför händelserikt. Ska jag vara ärlig har jag inte lust att jobba alls. Jag är gnällig och ganska lat. Snälla, anställ mig.



/ Helga, arbetsskygg men snart alltför fattig..

Kommentarer
Postat av: ia

snälla. kan du inte skicka in detta brevet till ngn arbetsgivare?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback