kändishärmis!

Även jag blev Kirsten Dunst på celebrity style twin-sidan. Antagligen kommer folk inte se skillnad på mig och Ia i Uppsalavimmlet i höst då vi verkar ha samma coola stil. Men ser man ut som Kirsten Dunst så gör det väl inget. Tyvärr är så inte fallet vad gäller mig åtminstone. Idag är dock min klädsel allt annat än hollywoodstylad. Ett par smutsiga skönare-än-snygga-byxor, gammal noppig kofta och ett okej linne som jag dock måste dölja eftersom jag inte tittade mig i spegeln innan jag gick i morse och väl på jobbet upptäckte att det var en stor fläck mitt över bröstet. Läckert.

 
hittade en hemskt (o)lämplig kirsten-bild, till saken hör att jag har en nästan på pricken likadan bikiniöverdel som jag i lördags upptäckte inte var gjord för att bada med.

/Helga(/Kirsten/Ia??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback